Javni poziv za sistematsko održavanje ICT infrastrukture i servisa

U skladu s Pravilnikom o nabavkama Sarajevskog otvorenog centra od 05.11.2022. godine (u daljem tekstu: Pravilnik), putem ovog Javnog poziva pozivaju se sve zainteresovane strane da podnesu ponudu za pružanje sistemskog održavanja ICT infrastrukture i servisa.

Sadržaj javnog poziva za dostavljanje ponuda, kako slijedi:

  1. Naziv ugovornog organa:

Udruženje Sarajevski otvoreni centar, Podgaj 14, ID broj 4201263530004 (u daljem tekstu: Udruženje)

  1. Opis predmeta nabavke

Usluge pružanja sistemskog održavanja ICT infrastrukture i servisa, na mjesečnom nivou.

  1. Specifikacije opreme, usluga i rješenja

Sistemska infrastruktura i IT servis organizacije

  • Pružanje usluga rješavanja incidenata i problema u radu računare i računarske opreme
  • Mogućnost izvođenja manjih projekata, uređivanja kablova, izmjena servisa i infrastrukture, te drugih vrsta aktivnosti
  • Konzultantske usluge za planiranje, nabavku i instalaciju hadverskih i softverskih riješenja
  • Nadzor i upravljanje opremom

Mjesečno odnosno IT podrška

  • Redovni pregled stanja svih hardverskih komponenti serverske infrastrukture, sistema za skladištenje podataka, kao i mrežne infrastrukture SOC-a, eventualna zamjena pokvarenih ili dotrajalih dijelova prema potrebama i dogovoru
  • Redovno održavanje:

-firewall uređaja, upgrade firmware-a na firewall-ima i upgrade licenci (po potrebi),

-svih servisa AD, DNS, DHCP, End Point Protection,

-storage sistema (nadogradnja hardverskih i softverskih komponenti)

-backup-a svih vitalnih serverskih sistema i posebno svih važnih podataka u cijelom sistemu prema potrebama i dogovoru; praćenje svih sistema skladištenja

  • Administracija, upravljanje i sigurnost M365 (SharePoint i email)
  • Održavanje UPS sistema koji pokrivaju rad servera i mrežne opreme

Predmet održavanja

  • Računarski uređaji
  • Mrežna oprema
  • Serveri
  • Periferni uređaji
  • Softver
  • Sigurnosni uređaji

Oprema

  • Računari
  • Laptopi
  • NAS storage
  • Smart switch
  • FireWall/Router
  • Fizički server
  • Virutualni server
  • Antivirus po računaru mjesečno
  • Upravitelj lozinkama (password manager)

Način saradnje i komunikacije

  • Interakcija i komunikacija sa autorizovanim osobama u kompaniji u cilju unapređenja IT sistema u kompaniji
  • Konsalting usluge za nabavku i unapređenje opreme
  • Instalacija i inicijalna konfiguracija nove opreme, pripreme za korištenje
  • Servisiranje i hardverski servis opreme
  • On-site i udaljena podrška i servis kako (remote i na adresi)
  1. Uslovi i zahtjevi koje ponuđači trebaju ispuniti:
  • Registrovani za obavljanje predmetne djelatnosti
  • Izražene cijene u valuti konvertibilnih maraka (KM) sa PDV-om i bez PDV-a
  1. Lokacija:

Sarajevo

  1. Obavezna dokumentacija za dostavljanje:
  • Kopija izvoda iz sudskog registra ili drugi dokument izdat od nadležnog organa kojim se dokazuje pravo na obavljanje predmetne djelatnosti
  • Popunjen, potpisan i opečaćen obrazac Finansijske ponude – Prilog 1
  1. Period za koji se zaključuje ugovor:

Period na godinu dana uz sklapanje Ugovora o saradnju.

  1. Kriterij za izbor ponude:
  • Cijena usluga
  • Ispunjenost uslova prema tačkama koje stoje u tački 3. Specifikacija opreme, usluga i rješenja ove javne ponude
  • Vrijeme odaziva na pozive za rješavanje problema
  1. Period važenja ponude:

Period važenja ponude ne može biti kraći od 60 dana.

  1. Način dostavljanja ponude:

– Putem e-maila na adresu ugovornog organa, po objavi ovog poziva

– Udruženje će se svakom od ponuđača koji ispunjava uslove i zahtjeve obratiti, bilo sa potvrdom ili negativnom odlukom o izboru, na e-mail koji bude naveden u finansijskoj ponudi (Prilog 1 – Finansijska ponuda za sistematsko odrzavanje)

– E-mail adresa na koju se ponuda dostavlja: [email protected]

  1. Krajnji rok za dostavljanje ponuda (datum i vrijeme)

01.04.2024.godine do 17 sati.

  1. Kontakt osoba, broj telefona i adresa elektronske pošte:

– Dina Vilić, 033/551-000; e-mail: [email protected]

U skladu sa članom 3. Pravilnika o nabavkama Sarajevskog otvorenog centra, nakon podnošenja poziva za učešće i nakon prijema početnih ponuda, imenuje se Komisija za nabavke, koja će po prijemu svake ponude istu evaluirati i predložiti zaključenje ugovora ili odbijanje ponude zavisno od kvaliteta prispjele ponude i raspoloživih budžetskih sredstava Sarajevskog otvorenog centra.