Produžen javni poziv za dostavljanje ponuda za usluge hotelskog smještaja na godišnjem nivou
Javni poziv je produžen do 15. aprila 2024. godine
U skladu s Pravilnikom o nabavkama Sarajevskog otvorenog centra od 05.11.2022. godine (u daljem tekstu: Pravilnik), putem ovog Javnog poziva pozivaju se sve zainteresovane strane da podnesu ponudu za pružanje usluga hotelskog smještaja u Bosni i Hercegovini u trajanju od jedne godine. Nakon pregovora, potpisat će se Ugovor o saradnji.
Sadržaj javnog poziva za dostavljanje ponuda, kako slijedi:
- Naziv ugovornog organa:
Udruženje Sarajevski otvoreni centar, Podgaj 14, ID broj 4201263530004 (u daljem tekstu: Udruženje)
- Opis predmeta nabavke
Usluge hotelskog smještaja uz potpisivanje Ugovora o saradnji na period od jedne godine.
- Tehničke specifikacije:
– Hotel sa 3 ili više zvjezdica
– Mogućnost pružanja usluge polupansiona i punog pansiona
– Mogućnost all inclusive usluge
– Raznovrsna ishrana, uključujući i veganske opcije
– Pojedinačne cijene obroka (a la carte i švedski stol)
– Besplatan i brz bežični internet
– Dostupan besplatan parking
– Nesmetan prilaz motornim vozilima
– Klimatiziranost soba
– Prostrana sala za rad
– Mogućnost korištenja laptopa i projektora
- Uslovi i zahtjevi koje ponuđači trebaju ispuniti:
Uslovi koji su obavezni:
– Registrovani za obavljanje predmetne djelatnosti
– Hotel sa 3 ili više zvjezdica
– Izražene cijene u valuti konvertibilnih maraka (KM) sa PDV-om i bez PDV-a
Poželjni uslovi:
– Mogućnost otkazivanja unaprijed, bez naplate
– Kasni check out bez naknade
– Popust na cijene
– Fiksne cijene tokom cijele godine nakon potpisivanja Ugovora o saradnji
– Pristupačnost za osobe sa invaliditetom (OSI)
– Izjave o postojanju (ili namjeri usvajanja) Politike očuvanja okoliša, Politike ravnnopravnosti, raznolikosti i inkluzije, Politike društvene odgovornosti, Politike zaštite korisinika
- Lokacija:
Područje Bosne i Hercegovine
- Obavezna dokumentacija za dostavljanjei:
– Kopija izvoda iz sudskog registra ili drugi dokument izdat od nadležnog organa kojim se dokazuje pravo na obavljanje predmetne djelatnosti
– Kopija dokumenta koji sadrži odgovarajuću kategorizaciju hotela sa 3 ili više zvjezdica, izdanu od nadležnog organa
– Ispunjenost uslova prema svim tačkama koje stoje u tehničkim specifikacijama ove javne ponude
– Popunjen, potpisan i opečaćen obrazac Finansijske ponude – Prilog 1
– Popunjene, potpisane i opečaćena Izjave – Prilog 2
- Period za koji se zaključuje ugovor:
Period na godinu dana u kojem bi Udruženje koristio usluge hotelskog smještaja prema potrebi. Sklopio bi se i ugovor o saradnji. Ponuđač je dužan ispostaviti fakturu/račun za realizaciju nakon navedene usluge.
- Kriterij za izbor ponude:
Na osnovu kriterija najpovoljnije ponude, u koju ulazi:
Kategorija kvalitativne ocjene prijava | Ocjena |
Cijene usluga | Od 1 do 10 |
Popust na cijene | Od 1 do 10 |
Fiksne cijene tokom cijele godine nakon potpisivanja ugovora | 10 |
Mogućnost otkazivanja unaprijed, bez naplate | 10 |
Veganske opcije u meniju | 5 |
Kasni check out bez naknade | 5 |
Besplatan parking | 10 |
Nesmetan prilaz motornim vozilima | 5 |
Besplatna prostrana sala za rad | 10 |
Pružanje usluge All Incluive | 5 |
Pristupačnost za osobe sa invaliditetom | 5 |
Politike očuvanja okoliša | 3 |
Politike ravnnopravnosti, raznolikosti i inkluzije | 3 |
Politike raznolikosti | 3 |
Politike društvene odgovornosti | 3 |
Politike zaštite korisinika | 3 |
UKUPNA NAJVIŠA OCJENA | 100 |
- Procjenjena vrijednost nabavke
Procijenjena vrijednost nabavke za jednu godinu 100.000,00 KM.
- Period važenja ponude:
Period važenja ponude ne može biti kraći od 60 dana.
- Način dostavljanja ponude:
– Putem e-maila na adresu ugovornog organa, po objavi ovog poziva
– Udruženje će se svakom od ponuđača koji ispunjava uslove i zahtjeve obratiti, bilo sa potvrdom ili negativnom odlukom o izboru, na e-mail koji bude naveden u finansijskoj ponudi (Prilog 1)
– E-mail adresa na koju se ponuda dostavlja: [email protected]
- Realizacija:
Usluga hotelskog smještaja će biti realizirana prema potrebama, tokom trajanja ugovorenog perioda, koje će biti definisano Ugovorom o saradnji.
- Krajnji rok za dostavljanje ponuda (datum i vrijeme)
01.04.2024.godine do 17 sati. Produžen do 15.04.2024. godine do 17 sati.
- Kontakt osoba, broj telefona i adresa elektronske pošte:
– Dina Vilić, 033/551-000; e-mail: [email protected]
U skladu sa članom 3. Pravilnika o nabavkama Sarajevskog otvorenog centra, nakon podnošenja poziva za učešće i nakon prijema početnih ponuda, imenuje se Komisija za nabavke, koja će po prijemu svake ponude istu evaluirati i predložiti zaključenje ugovora ili odbijanje ponude zavisno od kvaliteta prispjele ponude i raspoloživih budžetskih sredstava Sarajevskog otvorenog centra.